Şirket sözleşmesi
Tercüme hizmetimizi düzenli olarak kullanan şirket ve kurumlar, birçok avantaj sunan sözleşmeden faydalanabilirler! Aynı zamanda da bu, etkili ve başarılı bir iş birliği oluşturmamıza yardımcı olur.
Bir şirket sözleşmesine neler dahildir?
Şirket sözleşmesi olan şirket müşterileri, belgelerini doğrudan Çeviri Yönetim Sistemimize yükleyebilirler. Ardından tamamlanan tercümeleri oradan indirilebilirler. Bu, tüm tercüme sürecinin daha basit, daha açık ve daha güvenli olması anlamına gelmektedir. Sorunuz olması halinde her zaman kişisel proje yöneticinizle iletişime geçebilirsiniz. Şirket sözleşmesi, hiçbir bilginin e-posta aracılığıyla gönderilmediği anlamına geldiğinden, bilgilerinizin güvenli olmasını garanti eder – bu da bizim için çok önemli bir husustur. Bununla birlikte sizin için bir ”terminoloji sözlüğü” oluşturuyoruz. Bu, şirketiniz için doğru terminolojiyi korurken metinlerinizi aynı yüksek kalitede tercüme etmeyi mümkün hale getirir.
Sertifikalı kalite
Hangi dil olursa olsun açık bir iletişim, şirketinizin başarısı için kritik bir öneme sahiptir. Kötü bir tercüme, işletmeniz için negatif bir imaj yaratabilir. Bu sebeple, iletişiminizin tüm süreç boyunca gerçekten en yüksek kaliteyi koruması önemlidir. The Translator Group, en iyi mutlak sonuçları garanti etmek için hem Avrupa standardına hem de Kuzey Amerika standardına göre sertifikalandırılmıştır.
Şirket sözleşmesinin faydaları
- Kolay süreç
- Maliyetten tasarruf
- Daha yüksek veri güvenliği
- Garanti edilmiş bir kalite
- Doğrudan ödeme yerine aylık faturalandırma
- Şirketinize dair bilgi sahibi olan kişisel bir irtibat kişisi
İletişime geçiniz!
The Translator Group, The Business Translator aracılığıyla şirket müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamaktadır, e-postaaracılığıyla iletişime geçiniz.
Sizden haber almak için sabırsızlanıyoruz!